+++אסטרטגיה פרסומית+++


                                                        דף הבית

 

אסטרטגיה פרסומית:

מהי אסטרטגיה ? מהו פרסום ? מהי אסטרטגיה פרסומית ?, אסטרטגיה פרסומית - טעויות נפוצות,
אסטרטגיה פרסומית - טיפים





מהי אסטרטגיה פרסומית ?

(להרחבה ספציפית בנושאי "אסטרטגיה", "פרסום" ו"שיווק" - ראה מאמריי באתר זה)

* אסטרטגיה פרסומית - דרך פעולה פרסומית

* אסטרטגיה פרסומית - אופן הוצאה לפועל של מטרות ויעדי הפרסום

* אסטרטגיה פרסומית - ה"איך". אם מטרה/יעד הפרסום עונה על ה"מה",
  האסטרטגיה הפרסומית עונה על ה"איך"

* אסטרטגיה פרסומית  - כל מה שעושים או נמנעים מלעשות (כל אוסף הפעולות) בפרסום


טעויות נפוצות בנושא אסטרטגיה פרסומית:

* "הכי חשוב זו הדוגמנית !"(סלב/"הפרזנטור !") - ובכן, בניגוד להנחה המקובלת והמופרכת, הצעד
    האסטרטגי הנכון (והראשון !), אינו דווקא בחירת הדוגמנית (מבדר ומהנה ככל שיהיה), אלא
    התעמקות בדברים אוויליים, משעממים, טרחניים וחסרי חשיבות כגון: פילוח מדוייק עקבי ואפקטיבי
    של קהל המטרה, ניתוח אסטרטגי ותחרותי, ניתוח נתחי שוק וכ"ד

* הפעלת אסטרטגיה פרסומית במנותק מאסטרטגיה שיווקית (וחמור מכך - במנותק מאסטרטגיה עסקית)
   ודי במבט חטוף במקבצי הפרסומות בשעות הערב בכדי להיווכח בכסילות עגומה מעין זו.

* מבין מרכיבי האסטרטגיה הפרסומית - שימת רוב הדגש במרכיב הטקטי של הפרסום,
   במקום בפרסום האסטרטגי, מה שמוביל תכופות לקמפיינים משעשעים מבדרים ויצירתיים - אך אויה -
   הריהם חסרי כל תוחלת לחלוטין.





טיפים לאסטרטגיה פרסומית:

* דע את מטרותיך ! ללא זיהוי המטרות והיעדים השיווקיים והפרסומיים הנכונים -
לא ניתן לבנות אסטרטגיה !
אסטרטגיה באה אחרי מטרות ויעדים - לא לפני.

* אסטרטגיה פרסומית היא מרכיב יסוד באסטרטגיה השיווקית - מטרתה ותכליתה 
  (ולו רק בטווח הארוך) היא התאמת הביקוש למטרות העסקיות של הפירמה -
  ולא שום דבר אחר !

* אסטרטגיה פרסומית נכונה היא מהמרכיבים החשובים ביותר להצלחתו של העסק:
א. אל תעשה זאת בחובבנות
ב. היעזר באנשי מקצוע
ג. גם בעסק דל משאבים (בו אין תקציב למשרד פרסום גדול או אפילו קטן או משרד בוטיק), וגם אצל מפרסם גדול -
   בו פשוט מחיר הטעות בבחירת האסטרטגיה הפרסומית - יקר הוא  - יקר הוא עד מאוד, 
   שימוש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני, יאפשר לך להשיג: יותר תוצאות, יותר מהר, ובד"כ בפחות כסף.

 

סמנכ"ל שיווק ?,   מנכ"ל ?,  בעל עסק/חברה ?
לא מרוצה מהתוצאות השיווקיות-עסקיות ?   מרגיש שתקציב הפרסום פשוט "נשרף על כלום..." ?
ה"צבא" שלך נע: בלי כיוון ?, בלי מטרה ? - "...כמו בלילה סוער בלי מצפן ..." ?
רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק או בחברה שלך  ?

לא מצאת תשובה ?!   מחפש מידע נוסף ?! - בדוק באתר הבית של המחבר: www.OfekGroup.co.il

רוצה לקבל באופן שוטף טיפים בנושאי : אסטרטגיה, שיווק, ניהול וכספים ? - הירשם בהרשמ !

 

 

 


Go Back  Print  Send Page