דף הבית
אסטרטגיה פרסומית:
מהי אסטרטגיה ? מהו פרסום ? מהי אסטרטגיה פרסומית ?, אסטרטגיה פרסומית - טעויות נפוצות,
אסטרטגיה פרסומית - טיפים
מהי אסטרטגיה פרסומית ?
(להרחבה ספציפית בנושאי "אסטרטגיה", "פרסום" ו"שיווק" - ראה מאמריי באתר זה)
* אסטרטגיה פרסומית - דרך פעולה פרסומית
* אסטרטגיה פרסומית - אופן הוצאה לפועל של מטרות ויעדי הפרסום
* אסטרטגיה פרסומית - ה"איך". אם מטרה/יעד הפרסום עונה על ה"מה",
האסטרטגיה הפרסומית עונה על ה"איך"
* אסטרטגיה פרסומית - כל מה שעושים או נמנעים מלעשות (כל אוסף הפעולות) בפרסום
טעויות נפוצות בנושא אסטרטגיה פרסומית:
* "הכי חשוב זו הדוגמנית !"(סלב/"הפרזנטור !") - ובכן, בניגוד להנחה המקובלת והמופרכת, הצעד
האסטרטגי הנכון (והראשון !), אינו דווקא בחירת הדוגמנית (מבדר ומהנה ככל שיהיה), אלא
התעמקות בדברים אוויליים, משעממים, טרחניים וחסרי חשיבות כגון: פילוח מדוייק עקבי ואפקטיבי
של קהל המטרה, ניתוח אסטרטגי ותחרותי, ניתוח נתחי שוק וכ"ד
* הפעלת אסטרטגיה פרסומית במנותק מאסטרטגיה שיווקית (וחמור מכך - במנותק מאסטרטגיה עסקית)
ודי במבט חטוף במקבצי הפרסומות בשעות הערב בכדי להיווכח בכסילות עגומה מעין זו.
* מבין מרכיבי האסטרטגיה הפרסומית - שימת רוב הדגש במרכיב הטקטי של הפרסום,
במקום בפרסום האסטרטגי, מה שמוביל תכופות לקמפיינים משעשעים מבדרים ויצירתיים - אך אויה -
הריהם חסרי כל תוחלת לחלוטין.
טיפים לאסטרטגיה פרסומית:
* דע את מטרותיך ! ללא זיהוי המטרות והיעדים השיווקיים והפרסומיים הנכונים -
לא ניתן לבנות אסטרטגיה !
אסטרטגיה באה אחרי מטרות ויעדים - לא לפני.
* אסטרטגיה פרסומית היא מרכיב יסוד באסטרטגיה השיווקית - מטרתה ותכליתה
(ולו רק בטווח הארוך) היא התאמת הביקוש למטרות העסקיות של הפירמה -
ולא שום דבר אחר !
* אסטרטגיה פרסומית נכונה היא מהמרכיבים החשובים ביותר להצלחתו של העסק:
א. אל תעשה זאת בחובבנות
ב. היעזר באנשי מקצוע
ג. גם בעסק דל משאבים (בו אין תקציב למשרד פרסום גדול או אפילו קטן או משרד בוטיק), וגם אצל מפרסם גדול -
בו פשוט מחיר הטעות בבחירת האסטרטגיה הפרסומית - יקר הוא - יקר הוא עד מאוד,
שימוש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני, יאפשר לך להשיג: יותר תוצאות, יותר מהר, ובד"כ בפחות כסף.
סמנכ"ל שיווק ?, מנכ"ל ?, בעל עסק/חברה ?
לא מרוצה מהתוצאות השיווקיות-עסקיות ? מרגיש שתקציב הפרסום פשוט "נשרף על כלום..." ?
ה"צבא" שלך נע: בלי כיוון ?, בלי מטרה ? - "...כמו בלילה סוער בלי מצפן ..." ?
רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק או בחברה שלך ?
לא מצאת תשובה ?! מחפש מידע נוסף ?! - בדוק באתר הבית של המחבר: www.OfekGroup.co.il
רוצה לקבל באופן שוטף טיפים בנושאי : אסטרטגיה, שיווק, ניהול וכספים ? - הירשם בהרשמ !