+++חברות פרסום+++

 

                                                           דף הבית

 

חברות פרסום:

חברות פרסום - מהן ?, מהן חברות ?, מהו פרסום ?, חברות פרסום - טעויות נפוצות,
חברות פרסום - טיפים




מהן חברות פרסום ?


מה חברות ?

חברות הן קבוצות, גופים או התארגנויות בתצורה של ישות משפטית נפרדת לתכלית מוגדרת (בד"כ כלכלית)

(להרחבה - ראה מאמרי - "חברות" באתר זה)

מהו פרסום ?

(להרחבה בנושא - ראה מאמרי "פרסום" באתר זה)

חברות פרסום אם כן, הינן קבוצות או התארגנויות, שתפקידן ותכליתן הוא פרסום
והתחום הפרסומי.


הגדרות נוספות:

* חברות פרסום - חברות פרסום הינן חברות העוסקות במתן שירותי פרסום ללקוחותיהן


* חברות פרסום - חברות פרסום הינן תאגידים משפטיים שתפקידם לספק שירותי פרסום

* חברות פרסום - החוליה המקשרת בין הלקוח לתוצאה הרצוייה במדיה







טעויות נפוצות לגבי חברות פרסום:


* "אני לא צריך חברות פרסום - אני יודע הכל" - בדיוק כמו בכל תחום,
   איש מקצוע יוכל לשפר משמעותית את התוצאות

* "הפרסום לא נראה לי" - הפרסום לא צריך "להיראות"
לך,
   אלא להיראות לקהל המטרה שלך.

* "הפרסום מדליק ! (קולי...)" - הפרסום לא צריך "להיראות"
לך,
   אלא להיראות לקהל המטרה שלך.

* "הלוגו לא מספיק גדול" - נושא זה נדוש כבר עד תום...

* "פרסום מוכר הוא יצירתי" - לא בהכרח - (ע"ע "2 עוף בשקל...")


* "פרסום יצירתי הוא מוכר" - כמעט בהכרח לא נכון, וההוכחה היא כמעט
   היחס ההפוך המושלם בין זכיות בפרסים (מישהו אמר "קקטוס".. ?) - לתוצאות עסקיות.

* "חברות פרסום הוא מקום זוהר בו עסוקים כל היום,
   בפלרטוט עם דוגמניות ובליסת סושי" - say no more.....




טיפים לגבי חברות פרסום:


* קח משרד פרסום

* קח משרד פרסום


* קח משרד פרסום

* תן לאנשי הפרסום קרדיט - הם כנראה מבינים בזה קצת יותר ממך !


* "גם תקציבאיות הן בני אדם..." - אמנם שנותיהן נמדדות ב"שנות כלב",
   אך התייחס יפה לתקציבאית - היא שם בשבילך !
  (כבד תקציבאיותיך - למען יאריכון ימיך. . .! )

* היזהר ממחלקת הקריאייטיב ! (גור והישמר לך גם מהארט דירקטורים !)

* תן למשרד הפרסום "קרדיט" ! - הצלחתך היא גם הצלחתו !


* "כבדהו-וחשדהו" - בדוק והתייעץ גם עם גורמים חיצוניים.

  כמעט באופן מוחלט - עלות חוו"ד חיצונית, תהיה זניחה לסך עלות המהלך המושקע.
  (לדוגמה: להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח זו השקעה זניחה,
   לא להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח ו"לשרוף" אותו - זו כבר כסילות !)

* בעל עסק קטן או בינוני ?

 גם אם עסקך קטן ותקציבך אינו מאפשר/מצדיק לך עבודה מלאה מול משרדי הפרסום  הגדולים -
ישנם משרדי נישה, ואם גם אלו "גדולים עליך" - בחר לך יועץ שיווקי שיוכל לעשות עבורך את עבודת
משרד הפרסום "בזעיר-אנפין", ובהתאמה למידותיך הזערוריות ולתקציבך.

* סמנכ"ל שיווק ? מנהל שיווק ? - רוצה שיפטרו אותך ?

  מן המפורסמות היא ששרידותו של סמנכ"ל השיווק היא מהנמוכות בתחום הניהולי...
  אם משרתך יקרה לך - השתמש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני !
  (יותר מנהלי וסמנכ"לי שיווק קיפחו משרתם בשל פרסום קלוקל,
   באופן גורף ומוחלט - כמעט יותר מכל סיבה אחרת !)

 

  • סמנכ"ל שיווק ?,  מנהל שיווק ?,  מנכ"ל ?,  בעל עסק/חברה ?
    אין לך מספיק לקוחות ?   לא מרוצה ממשרד הפרסום שלך ?   נמאס לך "לטחון מים" ?
    ניסית הכל - וכלום לא הלך ?  החלפת כבר 3 משרדי פרסום - ועדיין "זה פשוט לא עובד" ?
    האם אצלך: "...ה"קקטוס" זוכה, אבל האפ"י בוכה. . ." ?!  מה דעתך לעבוד אחרת ?!
    מה דעתך מאותו תקציב שיווק ופרסום שאתה כבר ממילא מוציא - להשיג הרבה-הרבה יותר ?
    מה דעתך להוציא ממשרד הפרסום שאתה כבר עובד איתו (!) - הרבה-הרבה יותר ?
        
  • מנכ"ל משרד פרסום ?,   שותף בכיר ?,   בעלים ?
    העמלות - זה כבר לא מה שהיה פעם. . ., וגם "הייתר" - זה היום כבר יותר: "משיכת ייתר". . .
    ואיך אומרים בענף: "..הלקוחות של היום - כולם זו---ת. . (!). . .".
     
     מה דעתך "להחליף דיסקט" ?!  מה דעתך "לחשוב מחוץ לקופסה" ?
    (ולשם שינוי לא בשביל "הקקטוס" - אלא בשביל חשבון הבנק שלך) ?
     
    מה דעתך לא לאבד יותר אף לקוח ? ,  מה דעתך "לחתוך" דרמטית עלויות הפקה ?
    מה דעתך לא "להיכנס כל פעם לסרטים" כשמתחלף: מנכ"ל/סמנכ"ל/ס.שיווק/אשתו של המנכ"ל ?
    מוגש כחומר למחשבה. . .
    (לבינתיים תוכל לחפש ב"גוגל": "כשהסנדלר הולך יחף - בשדה קוצים...", או פשוט להקליק כאן)


רוצה להשיג הרבה-הרבה יותר,  בהרבה-הרבה פחות ?
רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק/בחברה שלך  ?

 


 

 

Go Back  Print  Send Page