+++משרד פרסום+++


 

                                                    דף הבית

 

משרד פרסום:

 ■ מהו משרד פרסום ?  ■ טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום  ■
 ■ טיפים לגבי משרד פרסום


 



מהו משרד פרסום ?

מהו משרד ?
משרד הוא מקום שבו מתבצעת פעילות עסקית או ממשלתית על ידי עובדים שעבודתם כרוכה
ביצירת ניירת ובטיפול בה: פקידים, מנהלים, רואי חשבון, עורכי דין, מתכנתים וכדומה.

מהו פרסום ?

(להרחבה בנושא - ראה מאמרי "פרסום" באתר זה)

משרד פרסום אם כן, הוא משרד (או משרד ביתי), שתפקידו ותכליתו הוא פרסום
והתחום הפרסומי.


הגדרות נוספות:

* משרד פרסום - משרד פרסום הוא עסק העוסק במתן שירותי פרסום ללקוחותיו

* משרד פרסום - משרד פרסום הוא משרד שתפקידו לספק שירותי פרסום

* משרד פרסום - החוליה המקשרת בין הלקוח לתוצאה הרצוייה במדיה




טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום:

* "אני לא צריך משרד פרסום - אני יודע הכל" - בדיוק כמו בכל תחום,
    איש מקצוע יוכל לשפר משמעותית את התוצאות

* "הפרסום לא נראה לי" - הפרסום לא צריך "להיראות" לך,
    אלא להיראות לקהל המטרה שלך.

* "הפרסום מדליק ! (קולי...)" - הפרסום לא צריך "להיראות" לך,
     אלא להיראות לקהל המטרה שלך.

* "הלוגו לא מספיק גדול" - נושא זה כבר נדוש עד תום...

* "פרסום מוכר הוא יצירתי" - לא בהכרח - (ע"ע "2 עוף בשקל...")

* "פרסום יצירתי הוא מוכר" - כמעט בהכרח לא נכון, וההוכחה היא כמעט
    היחס ההפוך המושלם בין זכיות בפרסים (מישהו אמר "קקטוס".. ?) - לתוצאות עסקיות.

* "משרד פרסום הוא מקום זוהר בו עסוקים כל היום,
    בפלרטוט עם דוגמניות ובליסת סושי" - say no more.....




טיפים לגבי משרד פרסום:

* קח משרד פרסום

* קח משרד פרסום

* קח משרד פרסום

* תן לאנשי הפרסום קרדיט - הם כנראה מבינים בזה קצת יותר ממך !

* "גם תקציבאיות הן בני אדם..." - אמנם שנותיהן נמדדות ב"שנות כלב",
    אך התייחס יפה לתקציבאית - היא שם בשבילך !
    (כבד תקציבאיותיך - למען יאריכון ימיך. . .! )

* היזהר ממחלקת הקריאייטיב !  (גור והישמר לך גם מהארט דירקטורים !)

* תן למשרד הפרסום "קרדיט" ! - הצלחתך היא גם הצלחתו !

* "כבדהו-וחשדהו" - בדוק והתייעץ גם עם גורמים חיצוניים.
     כמעט באופן מוחלט - עלות חוו"ד חיצונית, תהיה זניחה לסך עלות המהלך המושקע.
     (לדוגמה: להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח זו השקעה זניחה,
      לא להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח ו"לשרוף" אותו - זו כבר כסילות !)

* בעל עסק קטן-בינוני או בעלים של חברה קטנה-בינונית ?
   גם אם עסקך קטן ותקציבך אינו מאפשר/מצדיק לך עבודה מלאה מול משרדי הפרסום הגדולים -
   ישנם משרדי נישה שיוכלו לתת לך שירות לא פחות טוב, ואולי אף מידה ניכרה יותר של יחס אישי, ואם גם
   אלו "גדולים עליך" - בחר לך יועץ שיווקי שיוכל לעשות עבורך את עבודת משרד הפרסום "בזעיר-אנפין",
   ובהתאמה למידותיך הזערוריות ולתקציבך.

* סמנכ"ל שיווק ? מנהל שיווק ? - רוצה שיפטרו אותך ?
   מן המפורסמות היא ששרידותו של סמנכ"ל השיווק היא מהנמוכות בתחום הניהולי...
   אם משרתך יקרה לך - השתמש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני !
   (יותר מנהלי וסמנכ"לי שיווק קיפחו משרתם בשל פרסום קלוקל, 
      באופן גורף ומוחלט - כמעט יותר מכל סיבה אחרת !)


 
  • סמנכ"ל שיווק ?,  מנהל שיווק ?,  מנכ"ל ?,  בעל עסק/חברה ?
    אין לך מספיק לקוחות ?   לא מרוצה ממשרד הפרסום שלך ?   נמאס לך "לטחון מים" ?
    ניסית הכל - וכלום לא הלך ?  החלפת כבר 3 משרדי פרסום - ועדיין "זה פשוט לא עובד" ?
    האם אצלך: "...ה"קקטוס" זוכה, אבל האפ"י בוכה. . ." ?!  מה דעתך לעבוד אחרת ?!
    מה דעתך מאותו תקציב שיווק ופרסום שאתה כבר ממילא מוציא - להשיג הרבה-הרבה יותר ?
    מה דעתך להוציא ממשרד הפרסום שאתה כבר עובד איתו (!) - הרבה-הרבה יותר ?
        
  • מנכ"ל משרד פרסום ?,   שותף בכיר ?,   בעלים ?
    העמלות - זה כבר לא מה שהיה פעם. . ., וגם "הייתר" - זה היום כבר יותר: "משיכת ייתר". . .
    ואיך אומרים בענף: "..הלקוחות של היום - כולם זו---ת. . (!). . .".
     
     מה דעתך "להחליף דיסקט" ?!  מה דעתך "לחשוב מחוץ לקופסה" ?
    (ולשם שינוי לא בשביל "הקקטוס" - אלא בשביל חשבון הבנק שלך) ?
     
    מה דעתך לא לאבד יותר אף לקוח ? ,  מה דעתך "לחתוך" דרמטית עלויות הפקה ?
    מה דעתך לא "להיכנס כל פעם לסרטים" כשמתחלף: מנכ"ל/סמנכ"ל/ס.שיווק/אשתו של המנכ"ל ?
    מוגש כחומר למחשבה. . .
    (לבינתיים תוכל לחפש ב"גוגל": "כשהסנדלר הולך יחף - בשדה קוצים...", או להקליק כאן)


רוצה להשיג הרבה-הרבה יותר,  בהרבה-הרבה פחות ?
רוצה לשפר דרמטית את השיווק והמכירות בעסק/בחברה שלך  ?

 

 

Go Back  Print  Send Page