מהו פרסום ?, יתרונות הפרסום,
חסרונות הפרסום, טיפים בנושאי פרסום
אם בעידן הקדמון פרסום, היה נדיר, הרי שכיום אין ולו דקה אחת פנויה
עבור האדם המודרני הפנויה מפרסום זה או אחר, מפרסום ישיר או עקיף,
סמוי או גלוי.
מהו הפרסום ? מהם הגדרותיו הישומיות, מהם יתרונותיו, ומהם חסרונותיו.
בכל אלו יעסוק בקצרה מאמרי זה.
מהו פרסום ?
* פרסום: פרסום הינו מרכיב בתוך תמהיל הקידום,
שבעצמו הינו חלק מתוך תמהיל השיווק.
* הגדרת הפרסום: הופעה במדיה בתשלום למדיה.
יתרונות הפרסום:
עם יתרונות הפרסום ניתן למצוא 2 יתרונות בולטים:
* שליטה על המסר (ע"י המפרסם אשר משלם -
ולכן יכול להחליט מה "ייכנס"),
* חשיפה רחבה - אחרי הכל ולמרות הכל - אין כלי / אפיק שיווקי
אשר מאפשר להשיג: חשיפה רבה כ"כ, בעוצמה כה רבה -
כמו הפרסום.
חסרונות הפרסום:
עם חסרונות הפרסום ניתן למצוא 2 חסרונות בולטים:
* עלות גבוהה (פרסוום עולה כסף רב, וכל מפרסם יאשר זאת בנקל)
* עלות הולכת וגבהה - עם השנים בשל העימס הפרסומי הרב וה"רעש"
הפרסומי הרב, כיום בכדי להשיג את אותה התוצאה
שהושגה בעבר - יש להשקיע סכומים כפולים ומכופלים,
ומגמה זו צפויה להתחזק בעתיד.
* בתפוקה שולית פוחתת - כנובע מסעיפים קודמית - היום ה"אפקט הפרסומי",
הולך ולכן גרף האפקטיביות הפרסומית הוא גרף
של תפוקה שולית פוחתת (ע"ע מיקרו-כלכלה)
סמנכ"ל שיווק ?, מנכ"ל ?, בעל עסק/חברה ?
למה להמשיך"לשבור את הראש", ו"לנסות להמציא מחדש את הגלגל" - לא חבל ?
רוצה לשפר משמעותית את התוצאות העסקיות בעסק או בחברה שלך ?
נושאים הקשורים לעמוד זה:
פרסום, פרסומת, מוצרי פרסום, פרסום באינטרנט, פרסום חינם, משרד פרסום, פרסום בגוגל, מנהל פרסום, משרדי פרסום, פרסום אתרים, פרסום דרושים, פרסום מודעות, פרסום ושיווק, פרסום דירות, פרסום רכב, פרסומאי, פירסום, פרסום ממוקד, פרסום מפולח, פרסום גרילה, פרסום אתר, פרסום למכירה, פרסום על, פרסום חוצות, חברות פרסום, חברת פרסום, פרסום עסקים, לוח פרסום, פרסום אינטרנט, פרסום שיווק, לוחות פרסום, קמפיין פרסום,