א. דבר ראשון: קרא את תשובתי למפרסם הגדול ממקודם - בלי להיעלב !
ב. עכשיו, אחרי שנעלבת ונרגעת (נו מה.. אתה חושב שאני לא מכיר אותכם... ?!) נסה רגע להיכנס לנעלי הלקוח:
אני הולך לגלות לך משהו מיוחד. . . - משהו שאפילו המתחרים שלך לא יודעים !. . .
אגלה לך סוד: מדהים, ייחודי, נדיר ומופלא על הלקוח שלך....:
" . .על הז' שלו הקקטוס !, ועל הז' שלו קאן ! . . "
(אגב - בוחן פתע: איפה היית ממקם את המשפט האחרון בFCB ?!
הא לך פרסומאי אכזר !.... אז מה ?! זה פתאום לא כ"כ פשוט. נכון ?!))
אתה מבין ? - זאת בדיוק הבעיה ! -
לא מעניין אותו הFCB ! , לא מעניינת אותו ערימת ה"קקטוסים" על המדף בכניסה, לא מעניינות אותו קבוצות מיקוד,
לא מעניינות אותו הפסיכוזה של הקריאייטיב, לא הנויירוטיות של העוזרת תקציבאית החדשה -
וכן - מעניין אותו מה קורה כאן, ולא - לא מעניין אותו לא מה קרה ב"קאן" ולא כל מיני לקרדות !
ג. האם אתה באמת מוכן לשאלה הקשה מכל ? אם כן - עבוד ל ד'...
ד. בלילה בלילה, לפני השינה שלך, צפה ועולה השאלה אותו אין הפרסומאי מעיז לומר....:
". . האם משהו מכל זה באמת עובד ?!...."
אני יודע שזו שאלה קשה יקירי.. אין מה לעשות - תתמודד !
ואם הצלחת לשים ידיך (שלא בהסכמתי !) על הגרסה המלאה של זה אז אתה וודאי יודע על מה אני מדבר.....
אבאל'ה - חלאס שטויות !
הרי הדבר הראשון שיעשה הלקוח כשהמצב קצת "יתחיל להתנדנד" - זה "להעיף" את משרד הפרסום. . . (בכל זאת.. הרבה יותר פשוט ויותר זול להעיף משרד פרסום (אל תדאג.. יש הרבה משרדי פרסום,
משרדי פרסום - יש כמו ז**. . .) מאשר למצוא עבודה - לא ככה?!..... )
אבל למה ?!
לא חבל ?!
תגיד לי - מה דעתך:
לא לאבד יותר לקוח ?!
גם להקטין משמעותית את ההוצאות (וכן - במשרד פרסום יש גם הוצאות....) - וגם להעלות דרמטית את רווחיות המשרד ?!
מה דעתך להשיג קמפיין שיזכה גם בקקטוס, אבל גם באפ"י ?!
מה דעתך להגדיל משמעותית את הסיכויים להקים "פינת אריות" קטנה ואולי אפילו להקים איזה "מיני ספארי" במשרד (קאן) ?
בכל מה שאינו "מדע קלאסי טהור" אין וודאות מוחלטת, אלא לרוב וודאות ססטיסטית.
אין זה צריך להפריע משמעותית, שכן אין וודאות מלאה כמעט בשום ענף: לא ברפואה (וכסיל החושב שכן !), לא במשפטים ועריכת דין,
וכמעט בכל תחום שאינו מדע תיאורטי טהור.
המשמעות של וודאות סטטיסטית היא שגם אם יש 95% או 99% של "כן", יש עדיין 5 או 1% של "לא".
בהתחשב בכך שהצלחת התהליך היא יכולתו של המאומן לבצע את הנחיות היועץ/האמן העסקי: בדייקנות,
הרי שהדבר
דומה לכך שמאומן כושר לא יתאמן בבית (ולכן לא יצליח), שלקוחה של דיאטנית תבלוס עוגות בסתר,
או של שופט "אידיוט" במשפט (מה שגרם להפסד בתיק).
עם זאת יש לנו דרכים וכלים רבים להתקרב לוודאות כמעט מוחלטת מה שתאפשר לך את השקט
והידיעה שאינך שם את זמנך וכספך "על קרן הצבי".
אנחנו מתחייבים לשביעות רצון והצלחה מובטחת בכפוף לביצוע:
כל הנחיות היועץ/צת המטפל/ת, מיידית, ללא עוררין, ללא ויכוחים, וללא השגות כלל
מידת יכולתך להיות מחוייב לתהליך ומידת הדבקות והמשמעת העצמית שלך כנדרש, לבצע את כל מה שנדרש,
תוך האפשרות לתת לאיש המקצוע לבצע את עבודתו, היא ורק היא שתקבע את הצלחת התהליך.
כפי שכל עסק הוא ייחודי - ועולם בפני עצמו, כך גם הרעיונות אוליי כלליים - אך התאמתם ויישומם - ספציפי,
ולכן גם העלויות ספציפיות ומותאמות.
כ"כלל אצבע":
עסקים קטנים ובינונייים (בעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי !):
המפתח הקלאסי הוא: "...בפחות מעלות של עובד 1 נוסף - להכפיל את התוצאות בעסק...",כך שאם תוספת עובד או 1/2 עובד בעסק - זה "גדול" עליך -
יתכן ויקשה עלינו למצוא לך פתרון כולל ומלא (אלא רק מודולים ספציפיים וחלקיים) במסגרת תקציבך.
חברות גדולות, עסקים גדולים, קונצרנים, רשויות מקומיות/ממשלתיות, חברות ציבוריות:
כ"כלל אצבע" אנו נחשבים ליקרים ביותר בשוק (כמעט ללא עוררין. .. ), הן פר "עלות שעה", והן פר "עלות פרוייקט",
עם עלות הפתרון הזולה והאפקטיבית ביותר. (איך זה מסתדר ביחד ?! - לחץ כאן !)
רוצה פרטים נוספים ? - לחץ כאן ! רוצה בנוסף לקבל על בסיס שוטף טיפים שיעזרו לך להשיג יותר תוצאות ? הירשם בהרשמ !