כיצד אוכל לפרסם ולשווק אירגון אשר נמצא בגירעון כבר ובעיה בתזרים מזומנים?
כיצד ניתן לשבור את מעגל הקסמים של חוסר בפירסום וחוסר בלקוחות שמוביל לבעיות תקציביות?
זאת כמובן מעבר לבחינת השירות מחדש והתייעלות פנימית.
תודה. סרג'יו
תשובה:
סרג''יו יקירי (לסרג''יו פנית - לא טעית !),
ללא תשובות לשאלות הבאות המהוות את המידע *המינימלי* ביותר, לא ניתן בכלל *להתחיל* לחשוב על פתרון כלשהו:
מה המוצר/שירות ?
מי קהל המטרה ? / מי הלקוחות ?
האם אתה עובד ברמה ארצית או מקומית ?
מה אתה/המוצר עושה יותר טוב/אחרת מן המתחרים ?
מה היום אתה עושה בכדי לשווק/לפרסם את העסק ?
מה עשית/ניסית עד עכשיו ? (מה עבד/מה לא עבד)
מה תקציב השיווק שלך ? ולכמה תוכל להגדילו אם יידרש ?
אינני מכיר איש מקצוע רציני שיכול לתת *איזושהיא* התייחסות כלשהי שניתן להתייחס אליה כרצינית או בעלת ערך שיווקי-אסטרטגי *כלשהו* ללא תשובות טובות, מלאות וכנות לשאלות הנ"ל.
וזאת כיוון שכל תשובה משנה *דרמטית* את האפשרויות ודרכי הפתרון. (לדוגמה: מספיקה התשובה לשאלה אם אתה עובד ברמה ארצית או מקומית בכדי לשנות *דרמטית* את: הצרכים השיווקיים, האפשרויות העומדות בפניך, האמצעים השיווקיים ועוד ועוד...
תתחיל מכאן.